tisdag 22 december 2009

Svinkallt

Fy sjutton måste det vara så himla kallt ute, jag är redan trött på vintern så har den nyss börjat, Ska till ishallen i kväll och titta på Hofors-Björbo, hoppas verkligen att dom vinner i kväll när jag för en gång skull denna säsong ska gå på match, har inte blivit mycket av den varan i vinter, men det är ju så när man jobbar obekväm arbetstid i bland.
Ja nu är det dan före dan före dopparedagen i morgon blir det en hektisk dag, ska handla klart det sista ,och all julmat ska inhandlas, sen ska det lagas mat ,och städas lite, men det brukar alltid ordna sig med allt till slut, Linda kommer hem i morgon så då har jag säkert bra hjälp av henne, det brukar alltid vara hon som klär julgranen, det tycker hon är kul.
Nu ska jag göra mig ordning och ladda för match Inga-Lill kommer strax och hämtar mig-
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar