fredag 29 januari 2010

Äntligen Fredag

Ja så var det äntligen Fredag igen då, och ledig helg, tänk vad skönt det är när man har ledig helg synd bara att den går så himla fort.
I kväll ska Uffe och jag gå på Bergsmannen och äta , sen blir det väl bakfickan , finns inte så mycket att göra här i Hofors på helgerna, såg att Mona-Lisa skulle börja med trubadurafton på Fredagar igen, så det blir ju kul, men när jag kollade almanackan så stämde det inte alls med mina lediga Fredagar så det va ju typiskt, men det kanske stämmer framöver.
Nu kom Linda hem hon ska också ut i kväll , med sina kompisar, hon hamnar väl också på bakfickan skulle jag tro, hon började skratta när hon såg mig , här sitter jag alldeles vit i ansiktet och med en toning i håret, ser väl ut som ett spöke förstår jag ,men man måste väl försöka piffa till sig lite när man ska ut på galej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar