onsdag 3 februari 2010

Lappsjuka

Ja så börjar jag att känna nu, fy sjutton för att vara sjuk, och ändå inte ha någon ro i kroppen att ligga stilla, så eländet går över någongång.
Pratade med min kära lillasyster idag på telefonen ,hon jobbar ju i Sälen nu så det blir inte så ofta som vi träffas, hon talade om datumet för min 50-års fest, (50 men fy vad det lät hemskt), men det blir nog bra det med, hur som helst ,så har jag jämt sagt till mina syskon, att den dagen jag ska fylla 50 ,då ska jag bara njuta av dagen ,och festen får mina kära syskon ordna bäst dom vill för mig,
Jag har ordnat med fester ända sedan Uffe blev 20, och det är ju några år sedan nu,så nu ska jag bara ta det lugnt , och det ska bli jättespännande att se vad dom hittat på för tok till mig.
Sen en sak till min kära kusin Anita e ju inblandad i festen ,och då vet jag att precis vad som helst kan hända, med andra ord, jag får nog vara beredd på det mesta, men det är ju det som är kul tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar