torsdag 18 februari 2010

Party Party

Ja i morgon ska jag ha tjejfest här hemma, ska bjuda på mat och dryck, ska bli så himla kul, längesedan man gjorde något roligt , jag tycker att jag bara jobbar och jobbar....men nu har vi iallafall något att se fram emot, kan inte fatta att jag längtar till November igen jag som hatar vintern, idag har Uffe, jag, Lars och Lillemor bokat resa till Thailand,3 veckor blir det den här gången, men naturligtvis vill jag ha en varm solig sommar här hemma först, men det blir ju inte någon sammanhängande semster i sommar,jag måste ju spara 3 veckor tills vi åker, men det spelar ju ingen roll , ska ju vara ledig v.31 som vanlogt ,då är det ju Classic Car Week och den veckan kan man ju inte missa, har varit där ett antal år nu, och lika roligt varje gång.
Nu ska jag ta ett varmt skönt skumbad ,med tända ljus och rökelse, det är verkligen avkopplande, nu ska jag bara njuta av att vara ledig 3 dagar, och ladda tills tjejerna kommer i morgon kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar