torsdag 5 november 2009

Jaha då har man jobbat ett skift igen då, hunnit med en munvårdsutbildning också.


Igår gick jag hem till Mathias & Camilla en sväng, då frågade Liam "farmor e du ledig idag" ledig och ledig svarade jag, ska ju inte jobba förrän i morgon natt , så jag ska ju inte iväg i morgonbitti,så jag åkte och hämtade honom direkt efter jobbet och sen blev det ICA en sväng,


Så det till att handla 2 filmer, pokemonägg,och lite godis, men vad gör man inte för barnbarnen,


Och när man tittar ut genom fönstret så vräker snön ner, fy sjutton jag hatar vintern, jag är nog född i fel land jag, jag vill ha värme och sol .


Nu ska jag fixa lite mat åt Liam och mig, Uffe jobbar ju em idag så det blir till att äta själv med Liam, sen blir det väl ett bad för Liam om jag känner honom rätt.


Ha det bra och på återseende.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar