tisdag 10 november 2009

Oj då idag sov jag till halv 9, ovanligt för mig jag är ju en sån där "uppe med tuppen" människa jag, men iof så kom jag ju inte hem föränns halv 2 i natt.
Hämtade Liam och Tristan på kanaljen, sen till persfallet och hämtade Smilla, jättekul att hämta dom när dom blir så glada när man kommer, Smilla var det första gången som jag hämtade från dagis , så hon blev jätteglad när jag kom och började hämta sina kläder, hon fick jättebråttom och sprang mot bilen.
Sen åkte vi hem till dom och där blev det bygge av pärlplattor,inte lätt med en liten tjej som också vill va med och bygga , många pärlor hamnade under bordet.
Vi lagade spagetti och köttfärssås, men det var nog Smilla som var hungrigast,hon är jätteduktig att äta.
Efter att jag duschat alla tre, så var det dags för Smilla att äta en flaska välling och gå till sängs, hon är jätteduktig när hon ska lägga sig ,hon är väl så slut efter en heldag på dagis så hon bara lägger sig ner och sover.
Det är då ingen konst att vara barnvakt åt dom, 19.30 gick Liam och Tristan upp och lade sig och lyssnade på en musiksaga sen var det bara katten och jag.
Men nu är jag ledig i 3 hela dagar, helt otroligt ,den är det bara 4 arbetsdagar kvar innan det bär av mot Thailand, ska bli helt underbart att komma dit igen.
Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar